неділю, 30 грудня 2018 р.

Новорічна кулька


Ось така новорічна кулька створилась. В когось кулі зимові, а в мене-з думкою про весну...



— Що відбувається в світі? — Це просто зима.
— Просто зима, ви гадаєте? — Так, я гадаю.
Я, як умію, старанно сліди прокладаю
Вранці у ваші поснулі доми крадькома.
— Що за усім оцим прийде? — Там січень гряде.
— Збудеться січень, вважаєте? — Так я вважаю,
Книгу я білу читаю, її поважаю,
Ту, у якій завірюха мете де-не-де.
— Чим це все потім закінчиться? — Квітнем ясним.
— Збудеться квітень, ви впевнені? — Я у це вірю.
Чув я уже, і чутки ці уже перевірив,
Весни, що нами задумані — точно здійсним.
— Що з цього всього прослідує? — Жити життя,
Шити легенькі сукенки з тоненького ситцю.
— Ви так гадаєте, буде усе це носитись?
— Просто гадаю, що те необхідне шиття...
Те необхідне шиття, бо минуться сніги,
Недовговічні полон і холодна неласка.
Прошу, дозвольте у честь новорічної казки
Затанцювати із вами, мені до снаги...
Місяця срібло минають сьогодні вітри,
Вплів карнавал в себе маски і музики звуки.
Вальс починається. Пані, подайте-но руку,
І — раз-два-три, раз-два-три,
раз-два-три, раз-два-три!..
(переклад Вікторії Бричкової-АбуКадум)


2 коментарі:

  1. Прекрасная работа и действительно, в ней много весеннего тепла. Было бы здорово украсить всю ёлку такими шарами. Спасибо, что творите с нами. Блог "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской"

    ВідповістиВидалити
  2. Нежный шар!!!! Спасибо от блога "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской".

    ВідповістиВидалити